Ook voor een make-over kunt u bij Easybox terecht!

Bij Easybox huren mensen om diverse, uiteenlopende redenen een opslagruimte. Veel mensen hebben dan ook baat bij de service van Easybox. Denk hierbij niet alleen aan particulieren, maar ook aan professionals die in allerlei verschillende branches werkzaam zijn. Zowel ondernemers als consumenten doen graag een beroep op de goede en flexibele service van Easybox. Een mooi voorbeeld hiervan is een winkelier uit Ridderkerk die op zoek was naar tijdelijke opslagruimte voor de inboedel van zijn winkel en hierbij koos voor Easybox in Ridderkerk. U leest er in dit artikel meer over.

Een flinke metarmofose
Het verhaal van deze klant van Easybox in Ridderkerk, geeft maar weer eens aan wat een uitkomst de service van Easybox kan zijn. Het gaat hierbij om een winkeleigenaar die graag met zijn winkel van koers wilde veranderen. Hij wilde graag wat meer eigentijdse, hippe woonaccessoires verkopen en daar past natuurlijk niets beter bij dan een hippe, eigentijdse zaak. De winkel had al decennialang hetzelfde interieur; om helemaal van deze tijd te kunnen zijn, was een grote make-over nodig. Om dit te kunnen doen, moest de hele winkel worden leeggehaald. Daarom zocht de winkelier naar een goede opslagplaats waar hij de spullen die hij ook in de vernieuwde winkel wilde gebruiken, zoals de kluis, de opslagkasten voor ingekochte goederen enzovoorts, veilig en droog kon opslaan. Zo kwam hij bij Easybox in Ridderkerk terecht.

Waarom koos de winkeleigenaar voor Easybox in Ridderkerk?
Wij vinden het belangrijk om in al onze vestigingen een kwalitatief hoogwaardige service te bieden. Dat betekent dat wij een service verlenen die naadloos aansluit bij de wensen en behoeften van onze klanten. Tijdens de vrijblijvende rondleiding in Easybox in Ridderkerk, vertelde 1 van onze medewerkers dan ook graag over de vele mogelijkheden die Easybox al standaard aanbiedt en dat er ook in overleg enorm veel mogelijk is. Bovendien hebben wij boxen in allerlei verschillende formaten beschikbaar, waardoor u nooit genoodzaakt bent om een box te huren waarvan u maar de helft van de ruimte gebruikt. In dit geval was het onze flexibiliteit en ruim aanbod aan verschillende soorten boxen hetgeen wat de winkeleigenaar zo trok.

Nog meer voordelen!
Onze flexibiliteit en boxen in verschillende formaten, waren voor deze klant dus de voornaamste redenen om voor Easybox in Ridderkerk te kiezen. Uiteraard waren dit niet de enige reden.

De winkeleigenaar was namelijk ook ontzettend blij met:

  • Onze ruime openingstijden;
  • De camerabewaking die 24 uur actief is;
  • De aantrekkelijke huurtarieven die Easybox hanteert;
  • De receptieleden die behulpzaam zijn en graag meedenken;
  • En de unieke pincode die hij bij het huren van een box zou krijgen, zodat hij zeker wist dat alleen hij toegang zou hebben tot zijn opslagruimte.

Direct met een frisse start beginnen
Dankzij onze vele mogelijkheden, gebruikte de winkeleigenaar zijn opslagruimte bij Easybox in Ridderkerk niet alleen voor het tijdelijk opslaan van goederen. Doordat het bij Easybox mogelijk is om na verloop van tijd er nog een box bij te huren, besloot de winkelier om tijdens de verbouwing van zijn winkel alvast nieuwe producten in te kopen. Zodra zijn eerste box vol was geworden, huurde hij er een tweede box bij. Doordat de winkelier dankzij onze flexibiliteit altijd voldoende ruimte had om spullen op te slaan, kon hij prima doorgaan met het alvast inkopen van goederen. Hierdoor kon de winkelier toen de verbouwing ten einde was, direct de nieuwe goederen uitstallen in zijn winkel. Hierdoor kon hij vrij snel naar de verbouwing zijn winkel openen en beginnen met een frisse, nieuwe start!

Ook op zoek naar opslagruimte?
Dankzij de service van Easybox, kon deze winkeleigenaar heel effectief omgaan met de verbouwing van zijn winkel én de opslagruimtes die hij huurde bij Easybox. Bent u ook op zoek naar opslagruimte? Neem dan gerust contact met ons op, want wij vertellen u graag meer over alle mogelijkheden!