Zo maakt u handig gebruik van Easybox in Roosendaal!

Easybox heeft vestigingen door het hele land. Dat is natuurlijk ontzettend handig, want hierdoor kan vrijwel iedereen een opslagbox bij Easybox huren. Niet alleen particulieren, maar ook ondernemers maken graag gebruik van de service van Easybox. Zo hebben wij een zakelijke klant die heel handig gebruik maakt van zijn opslagbox bij Easybox in Roosendaal. We vertellen u in dit artikel graag hoe hij dit doet, zodat het u wellicht op nieuwe ideeën en inzichten brengt.

Easybox in Roosendaal als klein regionaal depot
Er zijn verschillende bedrijven die bij Easybox in Roosendaal een opslagruimte huren en dit als een regionaal depot gebruiken. Zo is er ook een bedrijf dat haar opslagbox bij Easybox in Roosendaal als een klein regionaal depot gebruikt voor haar marketingmedewerkers die in Roosendaal en omgeving woonachtig en werkzaam zijn. Het hoofdkantoor levert de marketingmaterialen eens in de zoveel tijd af bij het regionale depot in Roosendaal. Dit zijn bijvoorbeeld displays die worden gebruikt bij tankstations en supermarkten, maar bijvoorbeeld ook posters, brochures en andere marketing-uitingen. Doordat het hoofdkantoor de materialen levert en opslaat bij het depot in Roosendaal, hoeven de marketingmedewerkers in die regio niet ver te reizen om het nieuwe marketingmateriaal op te halen.

Oud materiaal wordt ingeleverd en meegenomen
Daarnaast maakt dit bedrijf op een nog heel handige manier gebruik van dit regionale depot. De regionale vertegenwoordigers van het bedrijf halen nieuw marketingmateriaal niet alleen op bij de opslagbox in Roosendaal, ze brengen ook nog eens het oude materiaal naar het depot toe. Wanneer de transporteur van het hoofdkantoor nieuw materiaal aanlevert, kunnen ze dus direct eenvoudig het oude materiaal weer meenemen. Hierdoor kan dit materiaal eenvoudig en snel worden afgevoerd en gerecycled.

Wat zijn de voordelen van deze werkwijze?
Bovengenoemde werkwijze heeft een aantal voordelen, namelijk:
• Regionale vertegenwoordigers hoeven geen lange reis te maken naar het hoofkantoor;
• Regionale vertegenwoordigers hoeven niet tegelijkertijd met de transporteur op het depot aanwezig te zijn, want ze hebben er allemaal toegang tot;
• Het depot blijft overzichtelijk, want het oude materiaal wordt direct meegenomen wanneer het nieuwe materiaal wordt geleverd;
• Dat is niet alleen overzichtelijk, maar hierdoor heeft u ook een kleinere opslagruimte nodig wanneer het oude materiaal én het nieuwe materiaal op 1 plek zou blijven.

Waarom kiezen bedrijven voor opslagruimte van Easybox?
Heeft u een onderneming waarbij u vertegenwoordigers door het hele land heeft, die regelmatig nieuw marketing- en/of promotiemateriaal inzetten? Dan kan het dus een erg goed idee zijn om door het hele land kleine, regionale depots in te richten en vervolgens op bovenstaande werkwijze te werk te gaan.

Naast dat bovengenoemde bedrijf voor het inzetten van kleine regionale depots heeft gekozen, heeft het bedrijf ervoor gekozen om al deze depots onder te brengen bij Easybox. Uiteraard heeft dit bedrijf deze keuze bewust en weloverwogen gemaakt. Een belangrijke reden is geweest dat Easybox vestigingen door het hele land heeft. Waar u in Nederland ook een depot nodig heeft, er is vrijwel altijd wel een Easybox-vestiging in de buurt. Het is natuurlijk ontzettend fijn om alle depots bij 1 organisatie onder te kunnen brengen.

Daarnaast zijn er nog een aantal redenen waarom bovengenoemde bedrijf en andere bedrijven graag voor Easybox kiezen. We benoemen ze hieronder.

Onze flexibele service
Wij hanteren in alle vestigingen niet alleen ruime openingstijden, maar denken ook graag met u mee. Mocht u ergens tegen aanlopen, dan kunt u dit altijd aan een van onze medewerkers kenbaar maken. U zult verstelt staan van oplossingen die wij bieden!

Onze kwalitatief goede boxen
Welke opslagruimte u bij Easybox ook kiest, u zult altijd een box huren waar u uw spullen droog kunt opslaan. Daarnaast is het zelfs mogelijk om een verwarmde box te huren!

Onze goede maatregelen voor veiligheid
Natuurlijk wilt u veilig uw materiaal kunnen opslaan. Vooral als u een opslagruimte huurt in een andere stad, waar u niet elke dag bij kunt, wilt u zeker weten dat uw spullen veilig staan opgeslagen én goed worden bewaakt. Zo is er 24/7 camerabewaking aanwezig. Bovendien ontvangt u een unieke pincode waarmee alleen u en de personen die u bevoegd maakt, toegang kunnen krijgen tot het materiaal in uw opslagbox.

Wat kan Easybox voor u betekenen?
Er zijn dus een aantal redenen waarom bedrijven ervoor kiezen om opslagruimte bij Easybox te huren. Bent u benieuwd wat Easybox precies voor uw bedrijf kan betekenen? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op, want onze medewerkers vertellen het u graag!